<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7635110132078676165\x26blogName\x3diLmU+ItU+AmaL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://propitiousinspire.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://propitiousinspire.blogspot.com/\x26vt\x3d7556856636646092975', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


Welcome!

WELCOME note here
Put anything U want anything! :]

Miss me

About You
Hi I'm blah blah blah years old..


Say what?
Cbox or any Tagboard Here!



Credits

Designer: Wyona
Images: Cyworld | Wyona
Host: blogger | photobucket
Pixels: GG | Happyy-stop
Reference: blogskins



Past

fadhilat ayat kursi!!!
PETAKA AKHIR ZAMAN
asal usul madinah ♥
meiosis~~
Hypotonic, Hypertonic, and Isotonic
bacteria growth...
osmosis-biology f4
add math... ♥function♥ chapter 1 f4...


Awas Kurma Israel Laknatullah! Jangan Jadi Pembunuh!
Wednesday, August 11, 2010

salam semua rakan blogger sy... amacam puasa arini?? smua brjln lancar??
alhamdullillah~~ semoga kte dpt keberkatan mlm lailatul qadar tok ramadhan taun ni..
insyaAllah~~
arini.. sy nak share dgn rakan2 blogger sy ni tntg satu kurma ni..
tdi sy pi usha2 fb..sekali trjmpe note ni kat fb...
so sy terasa nak share dgn kmu semua...
hati2 smasa membeli kurma yer...


Menjelang Ramadhan yang penuh barakah ini, sudah tentu ada antara kita yang mencari cari kurma sebagi pemula semasa berbuka puasa. Namun anda semua mesti AWAS dengan kurma dari jenama "JORDAN RIVER"

Walaupun kurma ini didatangkan dengan kotak dan dicetak Jordan River,namun ia bukanlah dari Jordan tetapi dihasilkan dari Israel Laknatullah! Kurma ini telah diimport serta dikotakkan di Singapura dan diedarkan di pasaran Malaysia.

Kurma ini telah ditanam di suatu kawasan luas di bahagian timur Israel Laknatullah yang bersempadanan dengan Negara Palestin dan dimiliki oleh seorang Yahudi yang kaya serta ramai pekerjanya yang juga berbangsa yahudi.

Hasil jualan kurma kurma ini akan disalurkan kepada tabung pertubuhan pertubuhan yahudi. Pendedahan ini telah dibuat oleh akhbar Berita Harian Singapura.


Terkini kurma ini juga dipasarkan dengan nama "KALAHARI" dengan tulisan Jordan River dicetak kecil pada kotak. Jangan kita turut sama menjadi pembunuh saudara saudara kita di Palestin sedangkan dalam masa yang sama kita melaungkan jihad dan kebencian kepada Israel Laknatullah!

SILA SEBAR SEBARKAN untuk MAKLUMAN RAMAI

thnx share!!!




2:28 AM |